DESPRE PRAVILA DARUITA DE CATRE MAICA DOMNULUI, SCHIMONAHIEI ANTONIA, ADICA RUGACIUNEA PENTRU COPIII AVORTATI

Schimonahia Antonia(in lume Anastasia Eacolvlena Kavesnikova) sa nascut in 1904 in Don, satul Dolgoe, intro familie de crestini care pastrau traditiile cazacilor de pe Don. Inca din copilarie sa intilnit cu stareti(vazatori cu Duhul) care o sfatuiau sa aleaga monahismul insa ea a ales casatoria si a dus Crucea familiei pina la urma.A trecut matusa prin toate chinurile prigoanei comuniste, si prin psihiatrie unde incercau sa o “lecuiasca” de credinta in Hristos.

Si totusi Domnul a invrednicit-o pina la urma de monahism cu numele de Apolinaria, si cu schimonahie cu numele de Antonia, si ia dat multe din darurile sale ca :vazatoare cu duhul, rugaciune cu har , cu darul de a linisti si a lecui.
Nu a trecut asa demult de la moartea ei adica din 1998, insa numele ei este deja foarte raspindit printre crestinii din Rusia si peste hotare. Din zi in zi se mareste numarul pelerinior care vin la mormintul ei. Lumea petrece mult timp acolo, aprind luminari, se roaga si primesc ajutor.

Despre Pravila data de catre Nascatoarea de Dumnezeu

In tinerete Anastasia(numele de mirean) a facut avort(dupa unele spuse a avut pierdere de sarcina) si se caia cu lacrimi de acest pacat. Odata cind se ruga in Biserica in fata icoanei maicii Domnului cu chipul “Aflarea cealor pierduti” a observat cum Nascatoarea de Dumnezeu a intors capul peste dinsa. A 2-a zi dimineata devreme a venit in aceeasi Biserica , si a rugat paznicul sa permita nimanui sa intre, si sa rugat in genunchi, fierbinte, facind o balta de lacrimi in fata chipului facator de minuni a Maicii Domnului. Deodata cineva din urma sa atins de 3 ori de umarul sau. Ea sa intors si vede o femeie in haina de egumena, si 2 monahii.Egumena ii spune “De ce plingi?Asculta eu te voi ajuta. Numai 3 pacate nu se iarta oamenilor si anume: hula catre Duhul Sfint, sinuciderea, mindria. Pruncul omorit trebuieste botezat.” Si ia spus detalii ce rugaciuni sa faca.Anastasia a simtit o liniste profunda, a multumit, a facut o metanie mare in fata icoanei si cind se uita din nou, a observat ca e singura in Biserica.Merge la paznic si intreaba “cine a fost? -Nimeni na putut intra tot a fost incuiat” aude raspunsul Anastasia a indeplinit pravila, de atuncea ea a pornit pe calea mintuirii, si la sfisitul vietii a devenit schimonahie cu numele de Antonia.Pe multi ia dus spre mintuire si pocainta. Pentru nevointa sa ia dat Domnul darul inaintevederii.Multe minuni sau infaptuit cu rugaciunile matusii ca: indreptarea copiilor, aranjarea familiilor, aducerea la credinta a necredinciosilor, cununia perechilor, sa nasca, celor ce nu puteau mai ianinte face copii,de cautare a lucrurilor si oamenilor pierduti.

Cu rugaciunile matusei sau construit si reconstruit Biserici si manastiri, iar acei opreoti si mireni care au venit la mormintul ei sa slujeasca panihida si sa se roage, nicodata nau ramas fara ajutor si liniste. Pentru faptul ca maica a marturisit fara frica pravila data de Maica Domnului, a fost preintimpinata ca pentru aceasta vrajmasul va jupoia pielea de pe dinsa, adica scirbe foarte foarte mari va avea. Insa matusa nu sa infricosat sa ea aceasta cruce pentru toti si pentru toate.Multe mii de familii sau salvat de destramare si multi prunci au venit pe lume pentru rugaciunile ei. Insa la toti de la prima intilnire matusa le dadea Pravila de rugaciune.Acest mare pacat a prunc uciderii, din pintece este si pacat personal si a neamului si a intregului popor. sinca si este adus la nivel de lege.

DIN INVATATUILE STARETEI ANTONIA

Matusa Antonia spunea ca sa ucizi un prunc este mai strasnic decit un om matur, pina la al 7 lea neam de pe mama si tata, vor suferi de destramarea familiilor, si scirbe de la betie, curvie, narcomanie, boli de moarte si altele, deoarece sufletul pruncului este intocmai ca a ingerului. Pentru avort cineva din urmasi va varsa neaparat singe. Rascumparind prunc-uciderea prin pocainta, prin epitemia data de catre Nascatoarea de Dumnezeu, si fapte de milostenie, se va opri sau se va inmuia minia Domnului.

Schimonahia Antonia

Anume pentru acest pacat greu se apropie rapid cel de-al 3-lea razboi mondial, iar dupa dinsul sfirsitul lumii. Daca ne vom ruga si vom scoate aceste suflete din iad zilele lumii se vor mai intinde, iar daca nu se vor scurta rapid zilele.
Necatind la scirbe si prigoana ea sa rugat permanent pentru pacatele sale si pentru salvarea omenirii care piere. Foarte multi se roaga la moment cu aceasta Pravila, si chiar daca aceasta Pravila a fost data de Nascatoarea de Dumnezeu de multi este hulita. iar altii din “frica fariseiasca” o tin ascunsa de lume, insa sa taci este o infractiune, deoarece prin aceasta Pravila ne salvam copii si rudele de minia Domnului.

Sufletele pruncilor se elibereaza din chinurile iadului, despre aceasta avem multe merturii, cei care au indeplinit corect Pravila sau invrednicit de vedenii cu sufletelele deja salvate, lumea marturiseste desprea aceasta cu mina pe Cruce si Evanghelie, de asemnea despre cum dupa indeplinirea Pravilei, au avut loc schimbari in viata personala, si acesti oameni devin propovaduitori de pocainta si lupta pentru interzicerea avorturilor. De multe ori aceste persoane sunt prigonite si de unii ascultatori “fierbinti” care inca nu au atins maturiatate duhovniceasca. Cei insa care au atins maturitate duhovniceasca, se adreseaza staretilor adevarati dupa sfat precum Kuksa de Odesa, Amfilohie de la Poceaev,schiegumenul Ieronim(din Sanaxar) protoiereul Nicolai (Gurianov) arhiepiscopul Inokentie Veniaminov. Vladica Inokentie Vieniaminov a binecuvintat sa fie citita aceasta pravila in timpul zilei (in drum spre lucru , in pauzele zilei) adica cei ce nau putinta sa citeasca toata pravila deodata sa o faca pe bucati. Vladica a binecuvintat spunind “Iata asa va fi mai corect ca noi tot niciodata nu avem timo de rugaciune, macar asa rugativa, Domnul va binecuvinta. Rugaciunile sunt tipaite in asa mod cum au fost lasate de catre Nascatoarea De Dumnezeu. De ce anume asa? noi pacatosii nu trebuie sa judecam.

“LASATI COPII SA VINA LA MINE”

Desigur trebuie de inteles corect tot ce a fost spus de stareta, deoarece totul depinde de pocainta noastra, spre care ii chema pe toti matusa. Despre Pravila primita de la Nascatoare de Dumnezeu matusa spunea “Impartiti cit mai mult, impartiti, Insusi Kuksa a binecuvintat”.

DESPRE PRAVILA SCHIMONAHIE ANTONIA PENTRU COPII AVORTATI

Schimonahia Antonia spunea ca foarte multe suferinte ne asteapta pentru singele acestor copii nevinovati. Foarte multa hula exista pe internet contra acestei Pravile. Cum de oare a reusit vrajmasul sa insele atitea oameni imbisericiti? Multi numesc hula din pricina cinului Bisericesc a acestui tip de botez. Dupa sf Ioan Gura de Aur “in botez, prin apa vine darul, iar actiunea duhovniceasca consta in renastere si reinoire. Cu a cui putere?” Apa este locul botezului, insa Tainele dupa scrisele sfintului”se savirsesc cu puterea Tatalui si Fiului si Sfintului Duh” Si deoarece trupul (a copilului avortat)nu-l avem, iar sufletul copilului sa-l cufundam in apa nu putem, desigur, ca se cere de la mama(care a facut prunc ucidere) sa ceara in rugaciune reinoirea si renasterea sufletului Pruncului omorit, cu mare Mila Domnului, pentru multele lacrimi ale mamei. Oare nu vrea asta Domnul? Referitor la lacrimi ne scrie par Ioan Damaschin cind ne spune despre tipurile de botez “al saselea este botezul prin lacrimi si pocainta prin foarte multe munca”. Deci schimonahia Antonia nu cere botezul pruncilor ucisi in apa, deoarece acest prunc nu mai e pe pamint, ci cere mila mintuetoiare a Domnului pentru prunc dupa moarte. In pravila se face referire la rugaciuni canonice catre Preasfinta Treime, Maica Domnului,4 sfinti, si se roaga cu smerenie pentru botezul pruncilor, cere, insa nu si infaptuieste personal taina Botezului. Si aceste rugaciuni catre mare Mila Domnului, pe internet sau in unele brosuri, se numesc hula. Vrajmasul foarte tare nu vrea mintuirea acestor prunci si a acestor mame, de aceea asa de tare o hulesc pe schimonahia Antonia si Pravila pentru pruncii ucisi.

Dupa prima carte iesita despre schimonahia Antonia “Retineti Dragostea Mea” in 2005, parintele Afanasie(membru a sfintului chiot, a Athosului) a cerut voie pentru traducerea cartuliei in limba bulgara, si a subliniat importanta cartii, pentru timpurile noastre de decadere duhovniceasca. Cartulia a fost de asemnea publicata la Odesa , cu binecuvintarea mitropolitului Aghatanghel, si in Minsk, cu binecuvintarea mitropolitului Filaret.

Si de ce sa nu ne rugam? Oare exista asa porunca nu va rugati? cuvintele schimonahie Antonia “asa mi sa spus,cei ce se vor ruga pentru pruncii lor avortati, se vor mintui, intelegeti sau nu?” Ce tine de alegerea numelui pentru sufletul pruncului , oare nu parintii aleg numele copilului inainte de botez, si la taina botezului doar se confirma numele ales de parinti? Vrajmasul ironizeaza “De ce sa dam nume de barbat sufletului avortat? daca e fata?” Sa ne aducem aminte de traditia bisericii, multe monahii si schimonahii primesc nume de barbat. Mai spunea matusa Antonia “toate problemele voastre vor fi pina nu va veti ruga pentru botezul sufletelor, copiilor vostri ucisi” Aceasta prorocie se refere nu numai la familii aparate ci si la poorul intreg. Atita timp cit sufletele pruncilor stau la intuneric, lepadati de parinti, atita timp si poporul ucigator de prunci nu va trai bine. Oare nu este Domnul Atotdrept? Tot ce e necesar pentru a ne mintui din acest grav pacat este lasat de catre Nascatoare de Dumnezeu, prin schimnahia Antonia.

PRAVILA.

-Rugaciunile de dimineata(dupa cartea de rugaciuni) pina la Crez(inclusiv).Mai departe:
-In numele Tatului Amin, a Fiului Amin, a Sfintului Duh Amin
-Cei ce intru Hristos vati Botezat, In Hristos vati si imbarcat (de 3 ori)
-Aliluia ( 3 ori)
Sufletului pruncului i se da nume de barbat din rindul sfintilor Domnului, si adresindune catre sfinti cerem asa:
-Sfintea Ioane botezatorule, boteaza-mi copilul(numele) omorit in pintece, care sta in temnita
-Sfinta mare mucenita Varvara, alataura-mi copilul(numele) omorit in pintece, care sta in temnita
-Sfinte Simion Primitor de Dumnezeu, cum lai primit pe Hristos, primeste-mi copilul (numele) in miinile tale, omorit in pintece, care sta in temnita
-Sfinta Ana Prorocita, primeste copilul meu(numele) ca o mama de botez, omorit in pintece ,care sta in temnita
In continuare urmatoarele rugaciuni:
-48 de ori Imparate Ceresc… si 40 metanii mari
-48 de ori Tatal Nostru…. si 40 de metanii mari
-48 de ori Psalmu 50….. si 40 de metanii mari (cei care nu pot , se permite in loc de ps 50, sa citeasca de 48 de ori rugaciunea lui Iisus.)
-48 de ori Usa Milostivirii….si 40 de metanii mari
Dupa aceasta sfirsitul rugaciunilor
-Cuvinese cu adevarat………………

Matusa Antonia permitea sa te rogi si pentru alti prunci, nu numai pentru ai tai personali. De asemnea este necesar ca dupa indeplinirea Pravilei pentru fiecare prunc sa dai de pomana pelinici, caciulite, luminari, cruciulite, si de dat pentru botezul unui copil orfan,sau la vreo casa de copii sau la vreo familie saraca. De asemeni cite avorturi sau pierdere de sarcina ati avut, pentru fiecare trebuie de repetat Pravila in parte. Celor ce au folosit alte metode de ucidere a pruncilor prin otravuri, spirale, anticonceptionale, sa indeplineasca aceasta epitemie de 5 ori pe an, nu mai des,deoarece orice viata incepe de la concepere,si orice metoda de oprire a vietii inseamna sa omori. Mai departe in fiecare zi pina la moarte de spus rugaciunea “Doamne , milueste copii mei, omoriti in pintecele meu. Doamne Iisuse Hristoase, pentru mare mila ta, pentru credinta si lacrimile mele, boteaza-i dupa mare mila ta si nui lipsi pe ei de lumina ta Dumnezeiasca” (de 3 ori pe zi) Aceasta pravila se poate de indeplinit in 2, in 3 , in 4, pentru un suflet astfel se usureaza indeplinirea ei. daca in 2 citim cite 24 de ori fiecare daca in 3, de 16 ori fiecare, si tot asa. Aceasta Pravila se poate de indeplinit si pentru altii care stau la pat, sau care nu vor, pentru parinti, rude , prieteni, se permite de facut Pravila atit femeilor cit si barbatilor. Cei ce de sine statator, au facut Pravila pentru altii, au avut vedenii cu sufletele pruncilor mintuiti. Metaniile le putem face si pentru cei ce nu sunt in stare sa le faca, sau daca le vine greu sa le faca incetisor , dupa citirea rugaciunilor, insa noapte intre orele 12 si 3, o metanie este egala cu 40(din invataturile Pelaghei de la Rezani).

Si asa aceasta Pravila este o mila a Domnului,pentru timpurile noastre, Maica Domnului si-a luat toate asupra ei, noua ne ramine sa gasim timp(indeplinirea pravilei dureaza la 2 ore jumate). Nu pierdem timpul frati si surori, cautati preoti care sa binecuvinteze, daca nu-i gasiti cereti binecuvintare de la Dumnezeu si Maica Domnului. Facind aceasta Pravila se scoate blestemul de pe neam. Ar fi de dorit ca in fiecare biserica si manastire sa fii sute sau mii de foi cu aceasta Pravila (scoasa la tipar) astfel sar schimba tot poporul in scurt timp.

Dragi frati si surori, mintuiti cu aceasta Pravila, sufletele copiilor vostri, caiti-va la spovedanie,rugati-va dimineata si seara(dupa cartulia de rugaciuni) Impartiti cit mai multe copii a acestui text pe internet, urmariti 3rm.info(cunoscatorii de rusa),
Unei Femei care se ruga cu aceasta Pravila i sa descoperit ca este necesar de indeplinit de cel putin 40 de ori pentru neam,aceasta pravila, astfel se va mintui tot neamul.

Ii multumesc fratelui vaceslav pentru acest text tradus din rusa –  https://vremuritulburi.com/2016/02/01/beppe-grillo-despre-cum-disney-distruge-copiii-si-adevarul-despre-sida/#comment-11246

Doamne ajuta!

41 de gânduri despre &8222;DESPRE PRAVILA DARUITA DE CATRE MAICA DOMNULUI, SCHIMONAHIEI ANTONIA, ADICA RUGACIUNEA PENTRU COPIII AVORTATI&8221;

  1. Doane ajuta, multumim mult, Dumnezeu sa va binecuvinteze pentru ca ne faceti cunoscuta aceasta pravila.Eu insa nu am inteles trebuie facuta in fiecare zi timp de cite zile?.Timp de 40 de zile pentru un copil sau cum?Va rog sa-mi raspundeti daca stiti,Va multumesc

    • vedeti aici pas cu pas–puneti stop–scrieti–continuati si tot asa–aveti si marturii ale femeilor care au facut pravila–deci––https://www.youtube.com/watch?v=ahG3zwI-1dU

  2. Iertare, va rog sa-mi explicati daca stiti cum se spune aceasta pravile ca eu nu am inteles.Se spune in fiecare zi, cite zile?Se spune 40 de zile pentru un copil sau cum?Va multumesc

    • @vaceslav, te rog mult sa raspunzi Rozaliei Pop, daca cunosti raspunsul.
      Eu dupa stiinta mea, cred ca trebuie facuta cat mai des posibil, daca se poate 40 de zile la rand, e foarte bine. Doamne ajuta!

  3. Nu se intelege ce inseamna ,,alautara-mi” adresat Sfintei Mucenite Varvara.Poate cineva sa spuna ce se intelege prin aceasta exprimare?

  4. Multumesc atat lui Admin, prin intermediul caruia ni s-a pus la dispozitie aceasta pravila, cat lui Vaceslav care se pare ca a facut traducerea in romaneste si am luat cunostinta de ea. Admin, ati putea sa mijlociti pe langa Vaceslav sa faca traducerea Acatistului Sfantului Otroc Veaceslav in limba romana? Recent am vizionat filmul Inger rus, care m-a impresionat foarte mult si despre care cred ca este un sfant al zilelor noastre.
    Doamne ajuta

    • Pravila se indeplineste odata pentru un copil, si nu mai des de 5 ori pe an, parca asa se intelege din text, ,liliana alturami putea insemna si adauga, ca nu e posibil de trdaus fix in fix din rusa, ce tine de acatistul otrocului va rog il contactati pe marele opacatos pin email el il are tradus KiLLROCK@live.com

  5. pravila in afara de copii care iai ucis personal(care stii ca iai dus la avort) se face de 40 de ori pentru neam, adica pentru mame, bunici, care nui cunoastem, nu mai des de 5 pravile pe an, de ce asa? nustiu.in afara de aceste 40 poti sa mai faci pentru cine nu vrea sau nu poate sa faca, vecini cumatri,unei femei care a facut pentru vecina ia aparut sufletul copilului in vis si ia spus ca ea este mama, eu doar am tradus, cu binecuvintare si pe unele situri nu este toata traducerea vad ca aiocea e toata, Doamne ajuta.

  6. Acatistul Sfântului otroc Veaceslav
    de Ural și Siberia
    (Cu noi este Dumnezeu)
    (pentru citirea în chilie)
    Condac 1
    Alesului de la naștere din ținuturile Uralului, trimis de Dumnezeu pentru
    izbăvirea Rusiei de spurcăciunea întunecatului păgânism, a rugătorului
    pentru noi, păcătoșii, și tămăduitorul bolilor trupești și sufletești,
    minunatului otroc Veaceslav, cu cântări îl slăvim. Tu, mare îndrăznire
    având la Domnul, roagă pe Hristos Dumnezeu pentru mântuirea sufletelor
    noastre. Multă încredere având în rugăciunile tale, ție îți cântăm:
    Bucură-te, dreptule otroc Veaceslav, minunat ajutător în vremurile de pe
    urmă.
    Icosul 1
    Înger în trup pe pământul Rusiei s-a arătat nouă pentru a ne întări în
    Dreapta credință și a ne îndrepta viața noastră, preaminunat otroc
    Veaceslav, pentru că cu gură de copil taine necopilărești ne-ai descoperit
    nouă, cel ce cu inimă curată îl vezi pe Dumnezeu, arată nouă calea credinței
    și a adevărului. Noi însă, în aceste vremuri grele căutând ajutorul tău și la
    mijlocirea ta alergând cântăm ție așa:
    Bucură-te, pentru că Împărăteasa cerului a vorbit despre venirea ta în
    inima Rusiei;
    Bucură-te, pentru că Sfântul Serafim de Sarov a proorocit despre tine;
    Bucură-te, pentru că însuși țarul Nicolai al Doilea a fost mângâiat de
    proorocirea venirii tale;
    Bucură-te, că ne întărești în credință;
    Bucură-te, că pentru încercările ce vin ne pregătești;
    Bucură-te, model prealuminat de viețuire dumnezeiască;
    Bucură-te, dreptule otroc Veaceslav, minunat ajutător în vremurile de pe
    urmă.
    Condac 2
    Pomul bun roadă bună aduce. Așa și neamul tău, otrocule Veaceslav, a
    odrăslit oameni plăcuți lui Dumnezeu. Și tu, ramură preacurată a rădăcinii
    cinstitoare de Dumnezeu, văzând biserica Domnului, pe maica ta o rugai
    degrabă să te ducă în ea. Fiind în biserică, te rugai și te bucurai, pentru că
    în casa Tatălui te găseai. Noi însă, văzând la prunc o așa minunată dragoste
    pentru casa Domnului, cu bucurie cântăm lui Dumnezeu: Aliluia!
    ______________________________
    Otroc = mucenic, martir, băiat.
    2
    Icosul 2
    De înțelepciunea lumii neispitit fiind, înțelepciunea Împărăției cerești cu
    toată inima ai iubit, sfântule otroc Veaceslav, cu sufletul și cu gândul la
    biserica Domnului te-ai îndreptat. De această înțelepciune a ta minunândune,
    aceste laude îți cântăm:
    Bucură-te, propovăduitor tare a dreptei credințe;
    Bucură-te, stea călăuzitoare a tuturor oamenilor spre biserica lui
    Dumnezeu;
    Bucură-te, că în tainele bisericești, tămăduire de boli și de păcate ne-ai
    învățat să căutăm;
    Bucură-te, că pe cei rătăciți de la Dreapta credință la casa Domnului îi
    întorci;
    Bucură-te, că timpul în rugăciune îl petreceai;
    Bucură-te, coroană fără de preț, pe capul neamului cinstitor de
    Dumnezeu;
    Bucură-te, dreptule otroc Veaceslav, minunat ajutător în vremurile de pe
    urmă.
    Condac 3
    Cu Puterea Celui Preaînalt ne-ai arătat roade bogate a Harului lui
    Dumnezeu sfinte dreptule otroc Veaceslav: credință puternică, blândețe și
    nerăutate, multă compătimire pentru noi păcătoșii, mamei tale dragoste și
    ascultare, darul tămăduirii și proorociei. Slăvind pe Domnul pentru aceste
    daruri ale tale, cu bucurie cântăm lui Dumnezeu: Aliluia!
    Icosul 3
    Minunata ta naștere, sfântule dreptule otroc Veaceslav, o înțelegem ca
    Providență Divină a arătării venirii alesului Său. Având dragoste deosebită și
    strălucită față de oamenii suferinzi, care nu s-a împuținat după plecarea ta
    la Domnul, tămăduind neputințele noastre sufletești și trupești. De această
    nespusă dragoste a ta minunându-ne îți cântăm așa:
    Bucură-te, că de Împărăteasa Cerului mamei tale ai fost adus;
    Bucură-te, crinul blândeței și a curățeniei;
    Bucură-te, că pentru chipul tău minunat de oameni înger ai fost numit;
    Bucură-te, că și suflet îngeresc ai avut;
    Bucură-te, că și cei de o seamă cu tine, pentru bunătatea ta te-au iubit;
    Bucură-te, tuturor credincioșilor luminată alinare;
    Bucură-te, dreptule otroc Veaceslav, minunat ajutător în vremurile de pe
    urmă.
    Condac 4
    De grijile lumești și de necazuri împovărați fiind, Doamne, doar în cele
    pământești adăpost căutăm, și nu găsim. Tu însă, ne-ai trimis pe pruncul
    Tău, ce propovăduia mântuirea doar prin Tine, Doamne, și cu mulțumire îți
    cântăm ție: Aliluia!
    3
    Icosul 4
    Auzind despre tine, care din pruncie pe Hristos cu toată inima L-ai iubit și
    doar la El cu mintea fiind și despre El vorbind, pe Dumnezeu îl slăvim, prin
    gura pruncului aducând ție laudă, îți cântăm ție așa:
    Bucură-te, pentru că cu gură preacurată de copil pe Dumnezeu Îl
    vesteai;
    Bucură-te, care întotdeauna și pretutindeni doar despre cele cerești
    vorbeai;
    Bucură-te, care cuvântul cel viu al lui Dumnezeu îl vesteai;
    Bucură-te, cuvântător despre această lume zbuciumată și păcătoasă;
    Bucură-te, că părul până la umeri, ca și Hristos, ai dorit să porți;
    Bucură-te, că pentru această mărturisire ocară ai răbdat;
    Bucură-te, dreptule otroc Veaceslav, minunat ajutător în vremurile de pe
    urmă.
    Condac 5
    Stea Dumnezeiască te-ai arătat, tuturor care îți cer ajutor, octroc
    Veaceslav, vindecare grabnică și izbăvire de toate necazurile dăruind.
    Vindecării prin tine cu bucurie Domnului cântăm: Aliluia!
    Icosul 5
    Vedem, cum sufletul tău îngeresc, plin de dragoste și compătimire pentru
    oameni se grăbea să ajute fiecărui om necăjit. Tu, minunat prunc, lepădând
    toate bucuriile copilărești, ai ales crucea de a ajuta bolnavii și necăjiții. Noi
    însă, văzând o asemenea slujire oamenilor, îți cântăm ție așa:
    Bucură-te, înger preacurat ce aduci alinare aproapelui;
    Bucură-te, prunc grabnic ajutător, asemenea Sfinților doctori fără de
    arginți Cozma și Damian;
    Bucură-te, că și pe oamenii cu răni rău-mirositoare nu îi lăsai;
    Bucură-te, că pe cei de doctori părăsiți îi vindecai;
    Bucură-te, că și însăși doctorilor în boli grele îi ajutai;
    Bucură-te, că niciodată nu uitai că pe toți cu puterea lui Dumnezeu îi
    ajutai.
    Bucură-te, dreptule otroc Veaceslav, minunat ajutător în vremurile de pe
    urmă.
    Condac 6
    Propovăduitor a Slavei lei Dumnezeu, însuși de Dumnezeu întărit, când de
    puterile vrăjmașului era muncit, blând ascultător a Maicii Domnului și
    cinstitor ai plăcuților lui Dumnezeu, toată nădejdea o aveai la Domnul,
    strigând cu gură de copil: Aliluia!
    Icosul 6
    Ai strălucit cu lumină Dumnezeiască, sfinte prunc, cu curaj avântându-te
    în luptă cu vrăjmașul. Tu singur proorocind, că ai fost trimis pe Pământul
    4
    plin de păcate pentru a lupta cu duhurile răutății. Slăvind marea jertfire a
    ta, cu mulțumire îți cântăm:
    Bucură-te, că până la durere de inimă sufereai pentru păcatele lumii;
    Bucură-te, că și pe cei de altă credință îi ajutai;
    Bucură-te, că fărădelegile celor ne drepți le risipeai;
    Bucură-te, că cursele diavolești ni le descopereai;
    Bucură-te, că de teama încercărilor viitoare ne eliberai;
    Bucură-te, că pe vrăjitorii ce năvăleau asupra ta i-ai biruit;
    Bucură-te, dreptule otroc Veaceslav, minunat ajutător în vremurile de pe
    urmă.
    Condac 7
    Dorind să te botezi, cu toată inima ai primit această taină, și din acel
    moment ai început să slujești oamenilor. Până la ultima ta suflare ajutai
    oamenilor cu rugăciuni, vindecări și povețe cântând lui Dumnezeu: Aliluia!
    Icosul 7
    Nouă minune ne-ai arătat cu slujirea ta, minunat otroc Veaceslav,
    primind munca de fiece zi, bolile și suferințele oamenilor împărtășind,
    nefiindu-ți silă pentru păcatele noastre. Pentru acesta cu umilință îți
    cântăm:
    Bucură-te, bucuria tuturor, care te cheamă în ajutor;
    Bucură-te, alinarea tuturor celor deznădăjduiți;
    Bucură-te, ocrotitor al familiilor suferinde;
    Bucură-te, că singur îi găseai pe cei ce căutau ajutorul tău;
    Bucură-te, că și celor ce nu te cunoșteau le veneai în ajutor;
    Bucură-te, că întotdeauna mulțumire lui Dumnezeu aduceai;
    Bucură-te, dreptule otroc Veaceslav, minunat ajutător în vremurile de pe
    urmă.
    Condac 8
    Minunat și deosebit era chipul tău asemenea îngerului, otroc Veaceslav.
    Toți care te vedeau se minunau de bunătatea, milostenia și puritatea ta
    nepământească. Noi, însă, slăvim pe Dumnezeu, pentru că ne-a trimis nouă
    un asemenea ajutor și mijlocitor cântăm Lui: Aliluia!
    Icos 8
    Toată viața ta fiind plină de binefaceri, minunatule otroc, și pe noi
    chemându-ne cu dragoste aprinsă la fiecare creatură a lui Dumnezeu să
    venim. Noi însă, minunându-ne de inima ta plină de dragoste cu umilință îți
    cântăm așa:
    Bucură-te, că pe fiecare floare ruptă o jeleai;
    Bucură-te, că niciodată pe iarbă fără de trebuință nu călcai;
    Bucură-te, că limba păsărilor și a plantelor cunoșteai;
    Bucură-te, pentru că și păsările cerului te-au îndrăgit;
    5
    Bucură-te, că de porumbei înconjurat ai fost cinstit;
    Bucură-te, că pițigoiul mort l-ai înviat;
    Bucură-te, dreptule otroc Veaceslav, minunat ajutător în vremurile de pe
    urmă.
    Condac 9
    Toată ceata Îngerească te slăvește, propovăduitorul dragostei de Hristos și
    proorocul vremurilor noastre, o preaminunate otroc Veaceslav. Tu
    necontenit propovăduiai despre grabnica și slăvita venire a Domnului Iisus
    Hristos și despre chinurile strașnice, pregătite păcătoșilor. Noi, însă, fiind
    înțelepțiți de tine cu lacrimi de pocăință cântăm Domnului: Aliluia!
    Icosul 9
    Ritorii cei mult vorbitori nu se pricep cum să te laude, crin bine-mirositor
    a pământului Rusiei, octrocule Veaceslav. Tu, însă, roagă pe Hristos
    Dumnezeu să acopere țara noastră de patimile vremurilor ce vin. Și noi
    nădăjduind la mijlocirea ta, cu mulțumire îți cântăm:
    Bucură-te, că viitorul ca și prezentul îl vedeai;
    Bucură-te, căci cu proorociile tale pe mama ta o uimeai;
    Bucură-te, că tainele Apocalipsei ni le-ai descoperit;
    Bucură-te, tainic părtaș al Sfântului Apostol și Evanghelist Ioan;
    Bucură-te, cunoscătorul tainelor pământului;
    Bucură-te, pentru căci cu trupul pe pământ, iar cu sufletul în ceruri te
    aflai;
    Bucură-te, dreptule otroc Veaceslav, minunat ajutător în vremurile de pe
    urmă.
    Condac 10
    Dorind să-ți mântuiești sufletul, blând și smerit, suferințele dinainte de
    moarte, dreptule otroc Veaceslav le răbdai. Mângâind pe părinții tăi, rugai
    pe Dumnezeu să nu mori în ziua nașterii tatălui tău. Noi, însă, aducând
    Domnului rugăciunea ta, cu umilință cântăm: Aliluia!
    Icosul 10
    Zid întărit erai tuturor celor ce veneau la tine după ajutor, otrocule prea
    minunat, despre sine vorbind așa: ”Pentru mine nu am nimic, totul este
    pentru voi’’. Ajutând copiilor muribunzi, chinurile morții împreună cu ei le
    sufereai, și pe mama ta o alinai vorbind așa: „După cum sunt chinurile, așa
    va fi și răsplata”. Noi însă minunându-ne de a ta răbdare și smerenie
    cântăm ție așa:
    Bucură-te, că fiind bolnav, toată nădejdea în Dumnezeu ai pus-o;
    Bucură-te, că pe cei grav bolnavi cu rugăciunile tale îi ajutai;
    Bucură-te, că și pe cei ce te defăimau la mărturisire de Dumnezeu îi
    aduceai;
    6
    Bucură-te, că bolnavilor fără de speranță sfârșit pașnic și fără de dureri la
    Domnul cereai;
    Bucură-te, că bolile ascunse le descopereai;
    Bucură-te, că model de sfârșit creștinesc ne-ai arătat;
    Bucură-te, dreptule otroc Veaceslav, minunat ajutător în vremurile de pe
    urmă.
    Condac 11
    Cântare de mulțumire aduc ție, sfântule otroc, toți cei ce au primit ajutor
    de la tine. Aflând despre tine, ca și cum ai fi în viață, la mormântul tău vin și
    rugăciuni aprinse îți aduc. Tu, cererile lor ascultând, în fața tronului lui
    Dumnezeu le aduci, ajutor grabnic aducându-le. Noi însă văzând mijlocirea
    ta grabnică cântăm lui Dumnezeu: Aliluia!
    Icosul 11
    Strălucind nouă cu lumină cerească, sfântule otroc Veaceslav, tu și după
    adormirea ta în necazuri și dureri grabnic ajutător tuturor ești. Tu și pe
    mama ta ne-ai lăsat nouă spre mângâiere. Mulțumind ție pentru grija ta
    pentru noi păcătoșii îți cântăm ție așa:
    Bucură-te, mijlocitor în fața Domnului pentru noi, păcătoșii;
    Bucură-te, că pe cei rătăciți de cursele vrăjmașului îi slobozeai;
    Bucură-te, că de moarte grabnică ne preîntâmpinai;
    Bucură-te, că strașnicele vămi ne izbăveai;
    Bucură-te, că model de mântuire ne-ai arătat;
    Bucură-te, că pe cel ce voia să se sinucidă de la calea pieirii l-ai întors;
    Bucură-te, dreptule otroc Veaceslav, minunat ajutător în vremurile de pe
    urmă.
    Condac 12
    Harul lui Dumnezeu de la naștere primind, ai intrat în cămara cerească ca
    să aduci cântare de laudă preasfintei Treimi. Aflându-te în fața Ei, cere și
    pentru noi păcătoșii iertarea păcatelor ca să cântăm împreună cu tine lui
    Dumnezeu: Aliluia!
    Icosul 12
    Slăvind pe cel mai minunat între sfinți, Dumnezeu proslăvind pe tine,
    robul său, dreptule otroc Veaceslav, mult-milostivul tău ajutor nouă
    păcătoșilor îl slăvim, cântând ție așa:
    Bucură-te, că crucea suferințelor tale fără murmur ai dus-o;
    Bucură-te, că cu viața ta pe oameni la credință îi aduceai;
    Bucură-te, că la jertfa mântuirii ne chemai;
    Bucură-te, că de moarte năprasnică ne izbăveai;
    Bucură-te, pentru că în chip îngeresc oamenilor te arătai;
    Bucură-te, luminător al pământului Rusiei nou-aflat;
    7
    Bucură-te, dreptule otroc Veaceslav, minunat ajutător în vremurile de pe
    urmă.
    Condac 13
    O preaminunate otroc Veaceslav, lauda pământului Rusiei trimis de
    Dumnezeu pentru mântuirea multora în vremurile de pe urmă! Primește
    această puțină a noastră rugăciune cu umilință adusă. Îngrădește pe noi și
    țara noastră cu rugăciunile tale de mrejele răufăcătorului și urâtorului de
    Dumnezeu, antihrist, fii nouă ajutător și mijlocitor în fața lui Dumnezeu și a
    împărătesei cerului ca să ne întărim în Dreapta credință în toate zilele vieții
    noastre și izbăviți fiind de chinurile veșnice Mântuitorului nostru Iisus
    Hristos să-i cântăm: Aliluia! (se zice de trei ori) apoi icosul 1 și condacul 1
    Rugăciune
    O prea minunat, otroc Veaceslav, care cu curățenia ta îngerească ne
    cureți pe noi stând în fața sfântului tău chip, cu inima smerită ne rugăm ție,
    ce ai îndrăzneală la Sfânta Treime roagă-te lui Dumnezeu pentru țara Rusiei
    și poporul nostru, ca să ne izbăvească Domnul de năvălirea dușmanilor, de
    vrăji, farmece, erezie, schismă, de cursele vicleanului și urătorului de
    Dumnezeu, antihrist, de necazuri grele și fii nouă apărător în vremurile de
    pe urmă. Cu rugăciunile tale și mijlocirea ta fără de osândă să trecem de pe
    pământ la cer, izbăviți fiind de cumplitele vămi și de chinurile veșnice și să
    moștenim Împărăția cerurilor proslăvind împreună cu toți sfinții Preacuratul
    și Prea minunatul tău nume în Sfânta Treime a lui Dumnezeu: Tatăl, Fiul și
    Sfântul Duh în vecii vecilor Amin.
    Prochimen, glas 4: Făcând pe Îngerii Tăi Duhuri și pe slugile Tale pară de
    foc.
    Stih: Binecuvântează, suflete al meu pe Domnul, Doamne, măritu-Te-ai
    foarte.
    Evanghelie: 51; 10, 16-20
    Tropar, glas 4:
    Orașul lui Cebarcul minunată arătare, / preaminunat vestitor a mâniei lui
    Dumnezeu, / suferinzilor și întristaților tămăduitor și vindecător, / care
    puterile vrăjmașului le-ai alungat și rușinat, / preaminunat și preaslăvit
    otroc Veaceslav, / roagă neîncetat pe Hristos Dumnezeu, / să se salveze
    sufletele noastre, în vremurile de pe urmă.

  7. daca puteti publicati acatistul aparte, ca multi intreaba, mi la transmis fratele Vitalie(marele pacatos pe aparatorul.md), el spune ca la trdaus altcineva, nustiu inca toate

  8. Important – As vrea sa fac o mentiune, exista o mica greseala in traducere, m-am uitat la textul original in rusa unde scrie cum trebuie sa faci pravila. Acolo zice asa, traducere corectata:

    1) trebuie sa indeplineasca aceasta pravila de cinci ori pentru un an de folosire a acestor metode=выполнить эту епитимию пять раз за один год употребления сих средств

    !!! Adica persoanele care s-au protejat de sarcina ( folosind anticonceptionale, spirala etc) si acest caz nu stiu cate avorturi s-au putut produce sa faca pravila de 5 ori pentru un an in care s-au protejat. De exemplu daca cineva a folosit anticonceptionale timp de 2 ani trebuie sa faca pravila de 10 ori.

    Asta este traducerea corecta, nu trebuie facuta pravila maxim de 5 ori intr-un an. Poti sa faci pravila si de 40 de ori intr-un an, nu are limita.

    TEXTUL COMPLET MAI JOS
    Cei care au folosit orice alta metoda de protectie impotriva conceptiei prin otravuri, spirale, anticonceptionale etc. trebuie sa indeplineasca aceasta pravila de cinci ori pentru un an de folosire a acestor metode. Pentru ca viata omului incepe de la conceptie, si orice incetare fortata a vietii este o crima.

    Тем, кто пользовался любыми другими средствами для изгнания из чрева зачатий при помощи отрав, спиралей и т.д. выполнить эту епитимию пять раз за один год употребления сих средств. Ибо жизнь человеческая начинается от зачатия, и любое насильственное ее прекращение есть убийство.

    2) aici as avea de spus in privinta textului: Sfinta mare mucenita Varvara, alatura-mi copilul

    Alatura-mi copilul-> aici ar trebui sa fie cred cuvantul impartaseste-l.

    In limba rusa „приобщи” mai are si sensul de a impartasii. O sa ma mai documentez in aceasta privinta.
    Mi s-a confirmat aceasta intelegere acolo unde un parinte mentioneaza ca Sfanta Varvara este o sfanta care impartaseste de multe ori credinciosii inainte de moarte in unele situatii.

    Si chiar de aici se intelege din ce spune parintele:

    Copii mai inati sunt botezati, dupa impartasiti etc. explica de ce ne rugam astfel la fiecare sfant (Sfnatul Ioan Botezatorul, Sfanta Varvara, Sfantul Simeon, Sfanta Ana)

  9. Ma iertati…dar in cazul trompelor legate (uterul era foarte slab si exista pericoluu ruperii in cazul unei sarcini sau pierderea copiilor) se poate face acest canon?

  10. Inlocuiti cuvantul „alatura-mi” de la sectiunea a II-a cu cuvantul „impartaseste-l” acolo la rugaciunea adresata Sfintei Varvara. Am vazut acum ca este gresit alatura-mi.
    Ar trebui sa fie prezentat textul cu o traducere fara greseli.

  11. A doua oara cand incerc sa pun un comentariu.

    Cartea se traduce si in romana. O am in limba rusa pentru cei care o vor. Sper sa se poate pune liber pe net, in format pdf, traducerea cartii. Sunt la pagina 106 din 212 si pot sa va spun sincer ca schimonahia Antonia este o mare sfanta.

  12. Hai sa incercam pe bucati:

    Despre pravila

    Salutari. Vroiam de mult timp sa scriu ce am patit eu cu pravila sau ce experienta am avut eu cu ea. Dar prima oara sa spun despre cartea din care ii luata. Pravila aceasta a fost data unei femei ruse, pe care eu personal o consider mare sfanta, de catre Maica Domnului. Cartea am reusit sa o traduc si am vrut sa o public, primisem de la autor binecuvantarea. Am incercat prima oara la Petru Voda, dar, desi m-au binecuvantat, m-au refuzat spunandu-mi ca ei pot publica doua carti pe an si din proprii bani. Desi m-au refuzat, m-am bucurat ca mi-au raspuns si m-am bucurat si mai mult de binecuvantare. Am scris pe urma la Evanghelismos, ei m-au refuzat, nu au dat binecuvantare si nici nu au explicat de ce au refuzat. Stiu ca raspunsul a venit de undeva de la Athos. Chestia asta m-a oprit complet in a mai cauta sa o public. Desi cartea a fost tradusa la Athos, asa scrie in prefata-nu stiu nici limba in care a fost tradusa, ori greaca ori bulgara, tot m-a oprit in a mai cauta sa o public, nu primisem binecuvantare de unde credeam eu ca o sa conteze cel mai mult-Athos si mi-a fost frica. Ok. Deci cartea o am tradusa, o am in calculator, asta daca o vrea cineva. Mai are si greseli, nu ii tradusa profesionist, iar eu am trecut o singura data prin ea sa corectez.

    Bun. Acum despre pravila in sine. Inainte sa ma apuc de pravila, eu nu mai mersesem la Biserica de vreun an. La spovedit nici atat. Poate un an si jumatate de la ultima spovada. Deci bagaj mare de tot. Lucram si inca sunt in Londra, mai beam in weekend, ma mai duceam la o prostituata, asta cam o data in an, fel si fel de pacate zilnice, nervi, injuraturi, nu tu rugaciuni de dimineata si seara si dupa masa, nu tu posturi, nimic duhovnicesc. Am 36 de ani, si inainte de pravila eram absolut disperat sa ma insor, ca deja am pierdut trenul, ma uitam ca disperatul dupa orice romanca, poate-i asta, poate-i alta. Mai aveam si crize de anxietate, de depresie. In fine, m-am uitat pe net dupa pravila (eu am 3 avorturi cu 3 fete diferite si probabil o pierdere de sarcina cu alta) sa vad in ce consta ca tot timpul ma gandeam ca nu ma pot insura din cauza ca am facut pacatele astea mari. Si am hotarat sa fac aceasta pravila. Am dat peste acea chestie cum ca daca te rogi la 12 noaptea sunt mai puternice rugaciunile, cred ca Sfanta Pelaghia a spus asta, nu retin exact. Cum ca metaniile la 12 noaptea sunt de 40 de ori mai puternice sau o metanie facuta noaptea ii ca 40 de metanii ziua. Ceva de genul. Si mi-am facut o lista cu copiii avortati incepand cu bunica, mama, sora, eu, prieteni, amici si cunostinte de am ajuns la 50 de copilasi avortati. Multi tare. Ma gandeam ca sa se ierte asa pacat mare trebuie sa ma rog doar pentru un copilas vreun an de zile. Imi faceam calcule si, pe timp de zi, trebuia sa ma rog vreo 2 ani de zile pentru toti, gandeam ca trebuie sa ma rog pentru fiecare copil in parte de 40 de ori, asa citisem undeva. Eh, hai mai bine sa ne rugam noaptea de la 12, mai multa liniste si-s mai puternice rugaciunile. Asta am si facut. M-am rugat prima oara, daca retin exact, pentru toti din lista, prima noapte i-am inclus pe toti, gandindu-ma ca poate este vreunul care aproape sa iasa, pentru care aproape s-a platit pacatul si doar un pic mai are si este luat in Imparatia Cerurilor. Din ce-mi aduc aminte acum, aveam notat pe hartie de cate ori m-am rugat si aveam cifra 3 trecuta. Ca m-am rugat vreo 4 nopti dar am notat doar 3, pe urma m-am lasat de rugaciune si m-am apucat iar peste 6 sau 12 luni, nu mai retin, dar, pentru acele 4 nopti cat m-am rugat, am visat un copilas cum rade, cum surade, doar ca i-am simtit bucuria si surasul cu tot corpul, nu pot sa explic, s-a transmis acel suras/ras sau ce era in tot corpul meu. Asta a fost prima incercare de a face pravila. Peste nu stiu cate luni de zile, m-am apucat iar dar de data asta m-am tinut mai bine. In prima noapte am visat o femeie in negru in varsta care mi-a zis ceva, habar n-am ce, nu am retinut, ce am retinut era numarul 13 si dupa parca imi aduceam aminte de numarul 11. Ok. Mi-am tot batut capul sa inteleg ce inseamna acel 13 (stiu ca este numar masonic deci satanic si asta m-a ingrijorat cel mai mult, sa nu fie o inselare). Ma gandeam ca in a 13 noapte se va intampla ceva. Total, m-am rugat 33 de nopti in a doua mea incercare (33 de nopti pentru cei 50 de copii, 12 nopti pentru 3 separat–nu se intampla nimic, nu primeam nici un semn si am hotarat sa ma rog pentru toti fie ce-o fi). Intre prima noapte si a 13-a noapte am avut cateva vise, dupa noaptea a 13-a, nici un vis, nimic. Cam pana in noaptea a 8-a am visat, nu le mai tin minte ordinea, iar visele astea nu sunt ca alte vise care nu le bagi in seama si le uiti, visele astea dupa 2-3 luni de zile inca mi le aduc aminte vivid:

    Visul 1: am visat ca ma uitam pe patul meu si vedeam parca niste gandaci furnici urati si diformi care si prin felul de a merge respingeau, cum mergeau in sir, nu stiu la numar cati erau, aveau ceva de culoare rosie in varful capului, rosu aprins ca un led iar din telefonul meu ies aceiasi feluri de gandaci doar ca erau de culoare albastra in varful capului. Si cei de culoare albastra au inceput a manca pe cei de culoare rosie. Si simteam cum ca cei rosii sunt rai, iar cei albastri sunt buni. Deodata vad un gandac rosu mult mai mare fata de ceilalti care era pe pat. Si vad si echivalentul lui in culoare albastra. Se iau la bataie si pica de pe pat. Eu ma retrag un pic si ma uit la lupa, dar cel rosu il musca de cap pe cel albastru si il omoara, il mananca, il inghite complet. Eu m-am speriat si am luat un cutit si l-am bagat in acel gandac care a si murit dar cu privirea la mine a ramas. Asta a fost unul dintre vise. Eu mi-am explicat asa acest vis: gandacii cei mici rosii sunt pacatele iar cele albastre ii intr-un fel spovada. Gandacul cel mare ros ii un pacat de avort care nu se iarta asa usor, trebuie facut mai mult decat o spovada. Asa am interpretat eu.

    Visul 2: am visat cum eram intr-un grup de…oameni, era ceva SF acest vis, cu tenta futuristica, si mergeam in nu stiu ce loc. Si unul dintre ei mi-a spus: asta (cineva dintre acei oameni) are o comoara. Hai sa i-o luam. Eu am fost de acord, desi cam reticent, sunt impotriva furtului desi am mai luat si eu maruntisuri de pe santier. Am mers dupa acel om care avea si gardieni si am inceput o lupta cu arme. Cum veneau cate un gardian, cum il impuscam, pana nu au mai ramas nici unul si pe urma l-am impuscat pe acel om cu comoara. Acel care mi-a propus sa ii luam comoara omului bogat, nu a miscat nici un deget, eu m-am luptat singur si cand am impuscat si pe acel om, el s-a aplecat si a luat comoara care era un ochi. Nu mai tin minte daca ochiul stang sau drept, dar cred ca era ochiul stang–si aici iar m-a facut sa ma gandesc la acel salut satanic mkultra. Am plecat amandoi spre o nava spatiala am intrat si decolam si plecam desi am vazut ca mai veneau gardieni din interiorul unei cladiri, ca si cum s-a dat alarma si daca stateam nu mai scapam cu viata. In clipa asta a inceput acelasi vis, dar fara acel om care mi-a propus sa luam comoara, ca sa vad cum s-ar fi derulat evenimentele fara ajutorul lui: dupa ce i-am impuscat pe toti, au iesit alti gardieni din cladire si am fost prins, iar unul mare, voinic, ce avea mare incredere in el si zambea pe sub mustati care avea si o bata in mana, m-a luat deoparte si de-acum trebuia sa ma apar ca vroia sa ma bata. De aici visul a sarit cumva cum ca am scapat de acea bataie si, desi inca aveam comoara cu mine, acel gardian voinic ma cauta si eram terorizat, nu stiam unde sa ma mai ascund. Aici s-a terminat visul. Eu l-am interpretat asa: acei gardieni fiind demoni iar comoara fiind un suflet de copilas. Acel om care m-a ajutat se putea sa fie Sfantul Inger pazitor ori un Sfant.

    Visul 3: am visat cum eram in vechea casa unde am stat primii 14 ani din viata mea, loc ce mi-a placut foarte mult si l-am visat foarte des dupa ce am plecat de acolo. Se facea ca eram in balcon, balcon de parter, si eram cu un vechi coleg de liceu, tineam cate o cana cu vin rosu in mana. Din cana era baut un pic, cam o treime, dar nu simteam absolut nici o ameteala de alcool. Acel vechi prieten, cum il simteam eu, s-a intors catre mine si mi-a spus: daca ai sti cat de mult te-am cautat…Si aici s-a terminat visul. Acest vis mi-a dat o stare de bine atat de faina, acea stare de bine a stat cu mine saptamani, nu am mai avut vis asa fain din copilarie, sau un vis care sa-mi dea o stare de bine de zeci de ani, desi voua vi se pare un nimic, ce am simtit eu ii altceva. In acel vis nu mai exista durere, necaz, nu era sfarsitul lumii, nu era antihrist, nu era pacat, era doar prietenie si dragoste. Asta am simtit in acel vis. Cum l-am interpretat: acel sentiment si stare de bine cred ca era o mica parte din Imparatia Cerurilor. Iar acel vechi prieten cred ca era Ingerul pazitor. Asa am interpretat eu.

    Visul 4: am visat pe mama mea cum eram la un fel de picnic, mai multi oameni. Si era o relativa fericire. Cred eu, o fericire lumeasca, dar fara prea multe griji. O bucurie cum ca ies oamenii la un picnic/gratar, dar nu din cel cu alcool si manele, ceva mai respectuos. Acolo nu te asteptai la vreo bataie sau injuratura, si era o zi foarte luminoasa. Se face ca mama mea pleaca, culmea- pe o motoreta, pleaca si nu se mai intoarce. Pe urma se face ca eu intalnesc o fata si mergem impreuna sa vedem o cladire, sa ne plimbam. Aceasta cladire era in mijlocul altora, dar era darapanata, veche, nefunctionabila. In jurul ei erau cladiri de sticla, genul offices, inalte, reci, deloc atragatoare. Aceasta cladire veche era ca o scoala americana, tipul anilor 1950, ceva de genul si era foarte luminata. Desi darapanata, era o frumusete sa te uiti la ea. O frumusete artistica si melancolica, ce-ti dadea o stare de bine. Am intrat cu acea fata in cladire si acolo erau oameni, noi am intrebat daca putem intra si sa ne uitam/plimbam. Au fost de acord si am intrat intr-o sala frumoasa unde invatau copiii. Totul era darapanat, dar ceva foarte frumos, artistic. Aici a inceput sa se termine visul meu, eu ma vedeam de mai departe, de undeva de mai sus, cum eram cu fata aia in acea cladire si era o melancolie foarte placuta si o atmosfera perfecta de a te indragosti. Si asa s-a terminat si acest vis ce iar mi-a dat o stare de bine ce am simtit-o mult timp dupa. Cum am interpretat eu: faptul ca mama a plecat si nu s-a mai intors, mi-a sugerat ca a murit. Dupa moartea ei, voi intalni o fata de care ma voi indragosti. Asa am inteles eu acest vis.

  13. Bun. V-am spus ca eu sufar de anxietate sociala? Da, sufar de anxietate sociala, la un eveniment mai mare, ca de exemplu prezentarea lucrarii de licenta sau un zbor cu avionul, obligat fortat trebuie sa iau niste xanax. Va spun asta ca are legatura cu ce urmeaza. Cred eu, poate de la noaptea cu numarul 8 de rugaciune, sau numarul 7, am inceput sa am niste frici. Dar frica stii cum, groaznica. Eu veneam in jur de ora 16:00 la munca. Dupa o baitza, mancare, nu mai aveam timp de nimic ca ma culcam. Ma culcam la ora 18:00. Ca sa ma pot trezi la ora 00:00. Aveam alarma. De la ora 03:00 cam pe cand pravila era gata, tine cam doua ora si jumatate dar mai faci un dus dupa, ma bagam in pat si speram sa adorm. De obicei adormeam si eram relativ odihnit. Cand au inceput fricile, lucrurile s-au schimbat. Cam prin seara a 9-a, tremuram de frica la rugaciune, ma speria orice zgomot, cu 10 oameni in casa, stiam de la cine ii acea frica si il simteam langa mine in camera. Era o frica fizica (imi era frica sa nu ajung posedat ca vede vrajmasul un om asa slab de inger, faptul ca nu ma apuca vreo criza la Biserica nu m-a linistit, m-am linistit cand m-am atins de Sfanta Parascheva si nu am avut nimic) O simteam pe corp. Parca intra in mine. Simteam furnicaturi pe partea stanga la spate. Era ca niste fiori de frica, foarte desi, ce nu aveau nici o explicatie. Zgomote au mai fost, in afara camerei se auzeau pasi pe scari, tiptil, cantarul mi se aprindea desi nu era nici o greutate pe el, si acea frica ce nu se poate explica. Cam in noaptea a 9-a am renuntat la pravila din cauza fricii. Nu stiam cum sa fac. Incercam sa tin post negru sa-l alung, nu puteam mai mult de ajunat. Ma rugam noaptea la Sfinti sa ia acea frica de la mine, macar cat ma rog. Nu am fost ascultat decat o singura data de Cuviosul Porfirie Kavsokalivitul la care am simtit ca m-am rugat sincer si un picut din inima, si m-a mai lasat acea frica cat m-am rugat, m-a lasat instant, dar nu de tot, sau nu-mi aduc aminte exact. Apropos, si un mare apropos, apucandu-ma de asa pravila am gandit ca nu poate Hristos sa-mi asculte rugaciunile nefiind spovedit, nemergand la Biserica, netinand post, etc, tot gandindu-ma la ce spunea Parintele Arsenie Boca: cat asculti tu de Dumnezeu, atat asculta si Dumnezeu de tine. Asa ca m-am hotarat sa merg iar la Biserica si sa ma spovedesc. Ceea ce am si facut. M-am intors la Biserica dupa un an de lipsa, m-am spovedit dupa un an si jumatate, am inceput sa tin post: luni, miercuri si vineri, am inceput sa-mi feresc privirile catre femei, zero alcool, nu mai injuram, incercam sa nu mai judec, sa nu mai cartesc, am inceput sa zic Doamne Iisuse Hristoase miluieste-ma, si cam de vreo 5.000 de ori pe zi poate, vorbeam mai putin, fara palaveageli fara rost, am inceput sa-mi fac rugaciunile de seara si de dimineata si la mese. Si cu toate astea, desi am simtit har si am simtit ajutor clar in a nu face pacate, erau aceste frici. Si culmea, ma lua frica de la ora 18:00 cand ma culcam, incepuse sa ma ia mai devreme sa nu ma pot odihni. Dupa pravila, ma lasa sa adorm si imediat ma lua cu fiori de ma trezeam ca muscat. Eh, in perioada asta mi-am adus aminte ca am xanax. Ia sa iau eu xanax si sa vedem ce se intampla. Am luat xanax si pot spune ca fricile aproape au disparut. Eu tot simteam o frica si ceva acolo, dar parca nu mai avea putere, nu mai avea acel ceva de care se folosea. Frica a scazut cam 80% din intensitate, ma puteam ruga fara probleme prea mari.

    Visul 5: in noaptea a 13-a, dupa pravila, (asteptasem si in noaptea a 11-a un vis dar nimic) am visat cum eram intr-o camera si eram inconjurat de vreo 6-7 pisici mici, abia facusera ochi parca, si mieunau a foame, se frecau de mine si-mi cereau mancare. Doar unul singur statea cuminte si nu mieuna, statea asezat in fund si se uita. Eu eram in fata unui frigider si l-am deschis sa vad ce le pot da de mancare. In frigider, numai afumaturi bune, numai mancare aleasa ca nu stiam ce sa le dau, parca nu vroiam sa stric asa mancare pe niste matze. Frigiderul era absolut plin, nu mai incapea nimic de pus in el. Deodata realizez: oare astia nu sunt copiii avortati? Ma intorc si in spatele meu era o femeie pe care am intalnit-o la Biserica, in realitate. Eu asteptand un vis sau un semn daca mi se primesc rugaciunile si cat trebuie sa ma mai rog, aveam intr-un fel, desi era vis, constiinta si memoria ca atunci cand eram treaz, intr-un fel eram in control in acel vis si nu visam cai verzi pe pereti, puteam si eu sa actionez constient. Am intrebat acea femeie: cati copiii avortati am? Eu recitisem in carte cum ca si anticonceptionalele si pastilele de dupa pot provoca un avort si trebuie facute pravila si pentru ele si imi calculasem 6 avorturi pentru mine cu tot cu pierderi de sarcina, desi initial am inceput sa ma rog pentru 4 copilasi ai mei. Ea a spus: 4. Dupa a spus: Nu. Si a lasat capul in jos ca si cum asteapta raspuns sau se gandeste si a spus: 6. Exact cati vroiam sa trec dupa ce m-am tot gandit cu care fete am fost si care au luat pastila de dupa si anticonceptionale. Visul s-a terminat brusc aici si eu m-am trezit. M-am tot gandit la visul asta si nu prea mi s-a parut in regula. In primul rand, acea femeie ce mi-a aparut in vis si care am vazut-o in realitate la Biserica, nu mi s-a parut ok. Cand am vazut-o in realitate nu numai ca am gandit sa ma culc cu ea, ca gandurile iti vin cu duiumul, dar nici ea nu arata ok. Culmea, era rusoaica. Cam slaba, imbaracata ciudat, parca era tatuata si aranjata la fel-ciudat, avea si un fel de a fi mai ciudatel. Am ramas nedumerit dupa ce am cunoscut-o. Si asteptam sa primesc alt vis, daca era sa primesc unul. Iar numarul 13 nu ma lasa in pace, ca ii numar masonic, numarul 6 satanic… Dar sa spun ca toate visele sunt vise de om nebun, mai ales ca are anxietate, omul are probleme la cap, cine stie ce-i cu el. Ii normal sa gandeasca cineva asa, nu-i nici o suparare. Dar acele frici, acele frici cum le-am simtit si cand imi erau date, acelea nu mai erau doar o parere sau o nebunie. Pe alea le-am simtit fizic, de alea sunt convins, nu era motiv sa le am si sa dispara dupa noaptea de 13. Xanax am mai luat dupa acea noapte, pe urma l-am lasat complet, din noaptea 25 cred ca nu mai luam deloc, dar frici nu mai simtisem nimic aproape. Ceva tot a fost. Va las pe voi sa spuneti ce credeti despre ce am patit. Tot scriu de pe la ora 04:00, ii deja 07:42, am sa recitesc mai tarziu, sa mai corectez sau poate imi mai aduc aminte cate ceva.

    Cu ce am ramas dupa pravila.

    Daca inainte eram disperat sa ma insor si ma uitam ca deregaltul dupa romance, acum nu mai am nici o treaba. A disparut frica de singuratate, sincer nici nu mai vreau sa mai fiu cu cineva, nu-mi mai trebuie. Prefer sa stau singur, chiar toata viata. Alcool nu am mai gustat, nici nu simt nevoia. Depresie nu am mai avut deloc. Muzica, in afara de cea bisericeasca, am ascultat foarte foarte putin. Cred ca 5 melodii in 2-3 luni. Cand faceam pravila, nici nu jucam la calculator, nici nu ma uitam la filme, decat la cele bisericesti-Sarea Pamantului si Inger Rus, simteam un fel de repulsie pentru ele (pentru filmele lumesti si jocurile pe calculator) si desi am reinceput a ma uita, a trebuit sa ma reobisnuiesc. Mi-am dat seama ca atunci cand te joci la calculator si te uiti la filme lumesti, pleaca o parte din har. Ii ceva subtil, dar totusi sesizabil. Am reinceput sa revin la fostul eu, acum nu mi se mai pare o blasfemie sa nu mai merg la Biserica-asa simteam cand faceam pravila, ci chiar am si lipsit. Am reinceput sa injur, desi tot incerc sa ma corectez. Treptat, subtil, harul se departeaza, si patimile si pacatele vechi revin daca le dai voie. Le dai voie prin nespovedire, lipsa de la Biserica, lipsa rugaciunilor, chiar si cele de noapte. De doua ori in viata mea am simtit har: acum cu pravila a fost a doua oara. Si iar am simtit ca s-a departat din cauza pacatelor. Si asta a fost experienta mea cu pravila.

  14. Cartea maicii Antonia: REȚINEȚI DRAGOSTEA MEA este tradusă? Noi romanii avem cartea? Pravila este puternica . Am făcut pentru mama care a făcut in tinerețe un avort.

    • Salutari si Doamne-ajuta. Eu am cartea tradusa din rusa, o pot trimite oricui vrea. Ii in format pdf sau word, nu mai retin. Am incercat sa o tiparesc la o Manastire din tara si au spus ca li se da voie sa tipareasca doar 3 carti pe an dar binecuvinteaza cartea sa fie tiparita. La Schitul Lacu din Sf. Munte Athos nici nu au vrut sa auda de ea. Asa ca am stat cumintel si nu am mai tiparit nimic. Astept. Dar ea ii tradusa, desi nu profesionist. Trebuie aranjata in pagina, corectata, etc.

      Raluka, daca vrei, ne poti impartasi cum a fost cand ai facut pravila? Pentru cati copii si cat timp ai facut-o? Ai simtit ceva special, ai simtit ca a fost eliberare de pacat?

      • 1.CEI DE LA SCHITUL LACU NU CRED IN ACEASTA PRAVILA DATA CHIAR DE MAICA DOMNULUI. CINE SE MAI IA DUPA EI??!!! NE LUAM DUPA MARTURIIlE MAMICILOR SI NU IN ULTIMUL RAND DUPA SFINTII CARE DAU BINECUVANTARE PENTRU ACEASTA PRAVILA! DACA POTI POSTEAZA AICI CARTEA NU POT DESCHIDE EMAILUL.
        2.am simtit ca pot sa il(o) ajut si chiar am visat…AM AVUT PUTERE LA FINAL..AM AVUT IN INIMA O BUCURIE ! NU INDOIELI!
        3.o prietena dupa savarsirea pravilei a vazut pruncul noapte (desi usa era inchisa) si nu a vut teama de el..era blond si frumos…a simtit o pace si dupa cateva zile a fost chemata de cineva sa boteze un copilas…nimic nu-i intamplator.

  15. Doamne ajută!Acum am aflat cate ceva din comentarii.Îmi doresc foarte mult cartea despre Îngerul Rus,netradusă.În limba rusă.Că,din cate am inteles,romanii sunt foarte reticenți in a tipari viata Îngerului Rus… Deci nu online…Ci tipărită,legată la o editură chiar şi rusească…dacă există,așa cum se vinde în magazin,mi-o doresc foarte mult!Contracost,bineînțeles!Poate cineva să mi-o trimită ramburs?

Lasă un comentariu